EKL:n petankin mestaruuskisat Iittalassa
![]() Iskuasema Iittalassa |
![]() Petankkikisojen avajaiset |
![]() Kari ja Anneli |
![]() Taina |
![]() Ari |
![]() Pirkko ja Taina |
![]() Sirpa ja Pirkko |
![]() Sireenit kukkivat |
Eläkkeensaajien keskusliitto EKL ry , Kalvolan eläkkeensaajat ry ja Kalvolan Isku ry järjestivät EKL:n petankin mestaruuskisat ensimmäistä kertaa tiistaina 2.6.2026 Iittalan Iskuasemalla.
Kisoihin osallistui 21 kahden hengen joukkuetta. Kysymyksessä oli dubbelikisat, joihin sai osallistua EKL:n alaiset järjestöt. Joukkueita tulikin eripuolilta Suomea mm. Riihimäeltä, Raumalta, Lappeenrannasta, Helsingistä ja muualta.
Kalvolan Isku ja Kalvolan eläkkeensaajat olivat järjestäneet hyvin koko päivän kestävät kisat. Iskuaseman kahviosta sai ostaa edullisesti kahvia, pullaa, lounasta ym.
Valtion eläkkeensaajia VES Helsinki ry:tä edustivat mehulaiset joukkueet: Ari ja Taina, Pirkko ja Sirpa.
Oulunkylän eläkkeensaajia edustivat mehulaiset: Kari ja Anneli
Kisojen tulokset näkyvät EKL:n nettisivuilla.
https://www.ekl.fi/toiminta/kilpailut/petangue/







