EKL:n petankin mestaruuskisat Iittalassa

Iskuasema Iittalassa
Petankkikisojen avajaiset
Kari ja Anneli
Taina
Ari
Pirkko ja Taina
Sirpa ja Pirkko
Sireenit kukkivat

 

Eläkkeensaajien keskusliitto EKL ry , Kalvolan eläkkeensaajat ry ja Kalvolan Isku ry järjestivät EKL:n petankin mestaruuskisat ensimmäistä kertaa tiistaina 2.6.2026 Iittalan Iskuasemalla. 

Kisoihin osallistui 21 kahden hengen joukkuetta.  Kysymyksessä oli dubbelikisat, joihin sai osallistua EKL:n alaiset järjestöt.  Joukkueita tulikin eripuolilta Suomea mm. Riihimäeltä, Raumalta, Lappeenrannasta, Helsingistä ja muualta. 

Kalvolan Isku ja Kalvolan eläkkeensaajat olivat järjestäneet hyvin koko päivän kestävät kisat.  Iskuaseman kahviosta sai ostaa edullisesti kahvia, pullaa, lounasta ym.  

Valtion eläkkeensaajia VES Helsinki ry:tä edustivat mehulaiset joukkueet: Ari ja Taina, Pirkko ja Sirpa. 

Oulunkylän eläkkeensaajia edustivat mehulaiset: Kari ja Anneli

Kisojen tulokset näkyvät EKL:n nettisivuilla. 

 

https://www.ekl.fi/toiminta/kilpailut/petangue/